İş

TOPLANTI TASARIMI VE İNOVASYON: TECHNOGYM

“Haydi Daha İyi Bir Dünya İçin Harekete Geçelim” mottosu ile çevreye ve topluma verdiği sağlıklı yaşam sözünü tutan Technogym, kişilerin kendi kişilikleri, tutkuları, ihtiyaçları ve hedeflerine göre tamamen kişiselleştirilmiş bir eğitim deneyimi sunuyor. Technogym Türkiye Yürütme Konseyi Lideri ve CEO’su Vittorio Zagaia tasarım, inovasyon ve sağlıklı yaşamın anahtar kelimeler olduğu Technogym dünyasını anlattı.

Technogym, inovasyonu ve tasarımı merkezine almış bir markadır. Markanın DNA’sında yer alan bu iki kavramın değerinden biraz bahseder misiniz?

Technogym’in bir İtalyan markası olması, yarattığı maliyette çok değerli bir rol oynuyor. İtalyan yaşam tarzı tasarımı/tasarım, teknoloji, renkler, kaliteli malzeme seçenekleri Technogym’in küresel ölçekte bir marka olarak farklılaşmasındaki en önemli faktörler arasında yer alıyor. Ayrıca Ar-Ge’ye yapılan milyonlarca Euro’luk yatırım, Technogym’in belkemiği olan inovasyon DNA’sının en güçlü bileşenidir. Technogym’in inovasyona verdiği önem, Technogym’in sektöre getirdiği ilk sıra ile de ölçülebilir. Örneğin, kardiyo ekipmanlarının olmazsa olmazı olan kalp atış hızı ölçüm sistemini tanıtan marka Technogym. Bu arada kardiyo ekipmanlarındaki ekran entegrasyonunu ve beraberindeki internet temasını, eğlence paketlerini veya online eğitim seçeneklerini sahaya taşıyan Technogym’dir. Tasarım açısından, ekipmanlarını Antonio Citterio gibi dünyaca ünlü tasarımcı ve mimarlara yaptırmak, Technogym’in tasarıma verdiği değeri vurgulayan bir başka detay.

Dünyada wellness branşı her geçen gün büyümektedir. Technogym’in wellness pazarındaki yerini ve amaçlarını öğrenebilir miyiz?

Technogym, Wellness kelimesini bugünkü hayatımıza sokan markadır. Gerçekten de bugün şirketin unvanında olan bir kelimedir. Technogym için en değerli kriter sağlıklı bir yaşamı desteklemektir. Technogym bunu en doğru biçimde ifade etmek ve yaygınlaştırmak için yaklaşık 10 yıl önce İtalya’nın Cesena kentinde dünyanın ilk Wellness Kampüsünü kurdu. Ayrıca Technogym, dünyadaki ilk ve tek Wellness Vakfı’nın da kurucusudur.

Technogym Köyü

Technogym uzun yıllardır kamu idareleri, hastaneler, spor salonları, okullar, üniversiteler, oteller gibi tüm yerel paydaşları kapsayan ve hem ekonomik hem de sosyal kalkınmadan sağlıklı yaşamı destekleyen küresel ölçekte bir ekosistem kurmuştur. Technogym bir yandan sürdürülebilir, çevre dostu ve yenilikçi ekipmanlar tasarlayıp üretirken, diğer yandan kâr amacı gütmeyen bir yaşam kültürünü paylaşıyor.

Technogym olarak “Daha İyi Bir Dünya İçin Harekete Geçelim” sloganına sahipsiniz. Technogym daha iyi yaşanabilir bir dünya için neler yapıyor?

Fiziksel aktivitenin insanların yaşam kalitelerini artıran vazgeçilmez bir unsur olduğuna inanıyoruz. İnsanlar kendi yaşam kalitelerine saygı duyduklarında çevreye de saygı duyarlar. Technogym markası olarak “Daha İyi Bir Dünya İçin Hareket Edelim” mottosuyla çevreye ve topluma verdiğimiz sağlıklı yaşam sözümüzü gerçekleştirmek için tüm paydaşlarımızla birlikte çalışmaya devam ediyoruz.

Hareketli bir yaşamın püf noktaları sizce nelerdir?

Sağlıklı yaşam ile sürdürülebilirlik arasında gerçek bir ilişki kurabilmek çok değerli. Birey olarak kendinize saygı duyarsanız, doğaya ve diğer canlılara da aynı saygıyı gösterirsiniz. Çevre ve insanların yaşam kalitesi birbirine çok paraleldir. Toplumsal bilinç, eğitim düzeyi bu konunun değerli bir parçasıdır ve toplumda yaşayan bireylerin tatmini bunun bir sonucudur. Bu iki konuyu birleştirebilirsek çevremize ve içinde yaşadığımız ekosisteme daha mutlu bireyler olarak fayda sağlayabiliriz. Hükümetler, şirketler ve endüstri insanlara hakikat eğitimi konusunda yardım etmelidir; özellikle yeni nesil için. Yeni nesil gençlerimizi yetiştirirken sürdürülebilirlik ve sağlıklı yaşama odaklanmalı, doğa ile temaslarını artırarak daha keyifli bireyler olmalarını desteklemeliyiz. Ayrıca sistematik fiziksel aktivite ve eğitim, yaşamın değerli bir parçası olmalıdır.

Yeni kurulan Technogym Deneyim Merkezi’nde ziyaretçileri neler bekliyor? Türkiye’de farklı bir noktada yeni deneyim merkezleri açmayı hedefliyor musunuz?

Technogym’in Wellness alanındaki en son yenilikleri ve tüm ekipmanları, akıllı ekipmanlar, dijital hizmetler, online ve offline eğitim deneyimleri ve tamamen kişiselleştirilmiş bir eğitime olanak sağlayan uygulamalardan oluşan Technogym ekosisteminin yer aldığı 2000 metrekarelik Deneyim Merkezi’nde denenebilir. her yerde deneyim, keşfedilebilir. Bunun dışında düzenlediğimiz eğitimler, etkinlikler ve toplantılar ile şubeye “know-how” aktarmaya devam ediyoruz. Eğer kişisel bir kullanıcı iseniz profesyonel eğitmenlerimiz ile eğitim ve deneyimleyerek ekipman seçimine karar verebilirsiniz. Aynı zamanda randevu alarak eğitimli eğitmenlerimiz ile sağlıklı yaşam, fiziksel aktivite ve antrenman hakkında bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz.

Sağlık Tasarımı Nedir? Technogym bu alanda müşterilerine nasıl bir hizmet sunuyor?

Wellness Design, proje başlangıcından itibaren hem kurumsal hem de bireysel müşterilerimize verdiğimiz hizmetin adıdır. Özellikle mimarlarla yaptığımız çalışmalarda ön plana çıkan bir kavramdır. Kurumsal bir işletmede veya bireysel kullanım için ekipmanların kurulacağı alanın metrekaresinin belirlenmesi, ekipman seçimi, projesinin çizilmesi, ekipmanların sağlam bir şekilde teslim edilmesinden yola çıkılarak tasarlanmış bir hizmettir. durumda ve çalışır durumda ve hatta finansman paketi. Bir işletmenin veya son tüketicinin bizi tercih etmesi bizim için yeterli değil. İşletmenin sağlıklı işlemesi ve ekipmanlarımızın eksiksiz kullanılması bizi mutlu eden şeylerdir. Bu nedenle kurmuş olduğumuz eğitim departmanımız ile müşterilerimizin her zaman yanındayız. Reddettik demeyelim ama doğal olarak çalışmayı tercih etmediğimiz durumlar da oluyor.

Kişiselleştirilmiş bir eğitim deneyiminin nasıl olması gerektiğini düşünüyorsunuz?

Fitness endüstrisi yeni bir evrim geçiriyor. Sektörde çalışan herkes için anahtar, yalnızca insanlara işler ve eğitim programları sunmak değil, aynı zamanda gerçekten ilginç bir deneyim aktarabilmektir. İnsanlara kişilikleri, tutkuları, ihtiyaçları ve hedefleri temelinde gerçekten kişiselleştirilmiş bir eğitim deneyimi sunmak stratejimizin merkezinde yer alır. Her bireyin ihtiyaçları farklıdır. Bazı insanlar için hareket daha çok sağlık odaklıyken, bazı insanlar için rehabilite edici bir eylemdir. “My Wellness” uygulamamız sayesinde spor salonunda, evde veya dışarıda antrenman yapma imkanına sahipsiniz. Technogym’in stratejisinin merkezinde, dijital teknoloji ve hizmetlerle fitness endüstrisine özel çözümler sunmak yer alıyor.

Günümüzde çok ses getiren marka işbirlikleri var. Yakın zamanda Technogym’de Dior ile işbirliği yaptı. Bize biraz bu işbirliğinden ve çalışmalardan bahseder misiniz?

Technogym, uzun yıllardır birçok farklı lüks segmentte faaliyet gösteren markalar ile işbirliği yapmaktadır. Örneğin Dolce Gabbana, Ralph Lauren, Philippe Plein gibi birçok markanın moda çekimlerinde Technogym’i görebilirsiniz. Otomotiv sektöründe Ferrari, McLaren, BMW gibi markalar ile birçok ortak kampanya gerçekleştirildi. Ayrıca dünyaca ünlü birçok mobilya tasarım markası ile. Dior, tüm bu işbirliklerinden farklı olarak bilinirliğe, kaliteye, tasarıma ve detaya büyük önem veren, yeni spor koleksiyonunda hareketi temsil edecek Technogym ve Technogym’den sınırlı sayıda ekipman serisine imza atmayı teklif etti. 3 farklı ekipmandan oluşan Dior işbirliği için. çıktı.

Pandemi sonrası evde spor yapanların sayısında ciddi bir artış oldu. Evde antrenmanlara hazırlanmak için sizce nasıl bir alan gerekli? Her büyüklükteki alan için analiz yapılabilir mi?

Technogym, pandemi döneminde İtalya Sağlık Bakanlığı’ndan aldığı onayla üretimine devam etti. Devam ettiği ile kalmamış, konutların içine girecek daha kompakt, akıllı ekipmanlar ve analizler de üretmiştir. Seri ekipmanım Technogym Bench, pandemi döneminde kesime getirilen ekipman oldu. Bir yandan belirli kapanmalar nedeniyle işletmelerde yaşanan daralmanın bireysel tüketimde gözle görülür bir artışa neden olduğunu söyleyebiliriz. Açıkçası pandemi, herkesin sağlık bilinci ve farkındalığının uyarıldığı bir gerçek haline geldi. Araştırma verilerine baktığımızda Türkiye de dahil olmak üzere küresel ölçekte her yaş grubundan insanın fiziksel aktivitesinde önemli bir artış olduğunu görüyoruz.

Evinize aldığınız her sanat eseri gibi, fitness ekipmanı satın alırken tasarımı da değerli bir detay haline gelir. Diğer bir avantajımız ise tasarım üstünlüğünün ekipmanların boyutlarına yansıtılabilmesidir. Technogym’in ekipmanı, konut ortamında zarif görünen bir mobilya parçasıdır. Ayrıca kullanılan yüksek kaliteli malzemeler, ekipmanların sessizliği ve teknolojisi tüketiciyi ekipmanları daha sık kullanmaya teşvik etmektedir. Hızlı bir şekilde günlük hayatımızda çok değerli bir yere sahip olan tüm ekipmanların akıllı telefonlarla uyumu, kullanıcıyı ekipmana bağlayan ve memnun eden bir gerçektir.

Technogym yıllardır şampiyonların tercih ettiği spor markası olmuştur, son 8 olimpiyatın resmi tedarikçisi olan Technogym aynı zamanda Inter FC, Milan FC, Paris Saint Germain gibi dünyanın en değerli kadro ve sporcularının da tercih ettiği bir markadır. Ferrari ve McLaren F1. Sizce bunun sebebi nedir?

Söz konusu markaların, personelin veya bireysel sporcuların ekipman ihtiyaçları bariz kriterler dahilinde karşılanabilmektedir. Bir ekipmanın estetiği, tasarımı, kalitesi, kullanım sırasındaki işlevselliği, güvenilirliği ve doğru açılarla tasarımı gibi teknik detaylar ana belirleyici unsurlardır. Daha onlarcası bulunan yukarıda saydığımız referanslarımızın hiçbiri sponsorluk esasına dayalı değildir. Tam Resmi Ekipman Tedarikçisi olarak bulunuyoruz. Bu bilindik markanın güvenirliği açısından belki de en değerli kriter bu çünkü Technogym milyonlarca dolar ve milyarlarca dolarlık bir bütçe ile personel ve sporculara sunduğu ekipmanların kalitesini sektörde kullanan herkesin beğenisine sunuyor. günlük hayat.

haber-kahta.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu